Βιογραφικό Σημείωμα
Προφίλ:
Στέλεχος Marketing με υψηλές επιδόσεις και 20
χρόνια εμπειρία σε όλο το φάσμα του Marketing.
Σχεδιασμός εργαλείων και καμπανιών μάρκετινγκ 360ο.
Εκτενής εμπειρία στην
δημιουργία ATL – BTL στρατηγικών επικοινωνίας.
Σχεδιασμός μηχανισμών που
περικλείουν Ψηφιακά Μέσα, microsites, Άμεσο Marketing, Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, Mobile Marketing, Σχεδιασμό Μέσων Επικοινωνίας,
Διαγωνισμούς, CRM, Προγράμματα
Πιστότητας.
Εξειδίκευση
στον σχεδιασμό, οργάνωση, ανάλυση, εφαρμογή και προώθηση διαφημιστικών
καμπανιών.
Επίτευξη στόχων πωλήσεων μέσα από
τον σχεδιασμό αποτελεσματικών διαφημίσεων.
Επαγγελματικά Χαρακτηριστικά:
Σχεδιασμός
Καμπανιών Rebranding
Ανάλυση
Αγοράς & Δημογραφικών Στοιχείων
Στρατηγικός
Σχεδιασμός & Μεθοδολογία
Χρηματοοικονομική
Οξύνοια / Χορηγίες
Διεύθυνση
Ομάδων & Συνεργατών Marketing
Διαχείριση
Προϋπολογισμού Πολλών Εκατομμυρίων €
Ανάπτυξη
Αλυσίδων Λιανικής & Σχέσεις με Χορηγούς
Προσδιορισμός
Τεχνικών Προδιαγραφών ενός Brand
Ενδεικτικά Βραβεία:
Super Market Awards Boussias Communications 2021 στην Κατηγορία Μάρκετινγκ & Διαφήμιση :
BRONZE βραβείο SUPER MARKET ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΝΕΑ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ στην Κατηγορία Re-Branding Εταιρείας
SILVER βραβείο ΘΗΣΑΥΡΟΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Ονοματεπώνυμα Προϊόντα Ελλήνων Παραγωγών,
Social Media Awards 2015: 2η Θέση Βραβείο για Εταιρική Ιστοσελίδα
Digital Media Awards 2015: “Life is beautiful” (microsite & 360ο καμπάνια)
Digital Media Awards 2014 & Self Service Excellence Awards 2013: “Η Μεγάλη Επιστροφή” (360ο καμπάνια)
Retail Business Awards & Retail Campaign 2014: “100 at Marinopoulos” (360ο καμπάνια)
Self Service Excellence Awards 2012: Rebranding του Δικτύου Καταστημάτων Μαρινόπουλος
Retail Business Awards 2008: Carrefour Μαρινόπουλος (3 κατηγορίες):
Retailer of the Year : Carrefour
Μαρινόπουλος
Retail Manager : Στασινούλιας Βασίλης
Retail Store Supermarket : Carrefour Αμαρουσίου
Ermis
Awards 2007: ΜαγικόSMS (2 Grand Ermis και ένα Gold
Ermis)
Effie
Awards 2006: Μαγικός Κωδικός I & II
(3η Θέση Retail
Distribution Award)
Επαγγελματική
εμπειρία :
ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ: Αλυσίδα Λιανικής
Μαγούλα 03/2020
– σήμερα
Διευθύντρια Στρατηγικής &
Marketing
Υπεύθυνη για το στρατηγικό και τακτικό σχεδιασμό του τμήματος Marketing, το χτίσιμο του εταιρικού branding και rebranding εφαρμόζοντας τη νέα εταιρική ταυτότητα μέσα από την οποία εκφράζονται τα χαρακτηριστικά και οι αξίες της μάρκας.
Ανάπτυξη της βραβευμένης καμπάνιας για τα επιλεγμένα προϊόντα Ελλήνων παραγωγών “Θησαυροί της Ελλάδας”.
Δράσεις
και ενέργειες επιβράβευσης της εμπιστοσύνης των πελατών, μέσω της κάρτας Club
και στόχος την ενίσχυση της πιστότητας. Παρακολούθηση της καταναλωτικής
συμπεριφοράς και του δείκτη ικανοποίησης του πελάτη.
Σχεδιασμός στρατηγικής Digital & Social Media, βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη κατά την πλοήγηση του εταιρικού site. Παρακολούθηση της λειτουργίας του e-shop με στόχο της αύξηση των πωλήσεων.
Συμμετέχει στη δημιουργία και ανάπτυξη των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας μέσω του σχεδιασμού της συσκευασίας και του πλάνου λανσαρίσματος και επικοινωνίας.
Ανάπτυξη και υλοποίηση της στρατηγικής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.
Διαχείριση του πλάνου Δημοσιότητας.
Διαχείριση του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών.
Σχεδιασμός καμπανιών marketing 360o και διαχείριση προϋπολογισμού Marketing
Ι.&Σ. ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ: Αλυσίδα Λιανικής
Περιστέρι 02/2017 -02/2020
Υπεύθυνη Επικοινωνίας
Στήσιμο του τμήματος Marketing και συντονισμός όλων των
δραστηριοτήτων επικοινωνίας της εταιρικής ταυτότητας (Corporate Brand Marketing) συντονίζοντας μια ομάδα 3
υφισταμένων.
Αναδιάταξη της εταιρικής
στρατηγικής αναλαμβάνοντας τον σχεδιασμό και καθορισμό του 1ου μηχανισμού
εξωστρέφειας και επικοινωνίας της εταιρικής ταυτότητας (για πρώτη φορά στα
χρονικά της επιχειρησιακής λειτουργίας από το 1954).
Ανάπτυξη των τεχνικών προδιαγραφών
του μηχανισμού και κάλεσμα διαφημιστικών εταιρειών σε SPEC για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση
της καμπάνιας σε 14 πόλεις της επαρχίας (στάσεις λεωφορείων, ραδιόφωνο
και media shop) με διαχείριση προϋπολογισμού
ύψους 1,3 εκ. ευρώ.
Αξιολόγηση παρουσιάσεων και
στρατηγικών των διαφημιστικών εταιρειών μετά από SPEC και
επιλογή του τελικού μηχανισμού εξωστρέφειας.
Προγραμματισμός της υλοποίησης των έργων συντονίζοντας όλα τα εμπλεκόμενα μέρη και λειτουργώντας ως κομβικός συνδετικός κρίκος μεταξύ διαφημιστικών εταιρειών και media καθώς και όλων των ενδο-εταιρικών ομάδων εργασίας.
Όμιλος Μαρινόπουλος Α.Ε. (Πρώην Όμιλος Carrefour) Αλυσίδα Λιανικής Αθήνα 03/2001 – 01/2017
Γενικά : Σημαντική
συμβολή στην ανάπτυξη του τμήματος Marketing έχοντας λάβει προαγωγή ως Υπεύθυνη
Επικοινωνίας των Hypermarkets Carrefour από το 2004 έως το 2007. Ενίσχυση του
ρόλου ευθύνης στο τμήμα Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ, μετά την ενοποίηση των 2
τμημάτων Marketing το 2007, και ανάληψη διευρυμένων αρμοδιοτήτων για το σύνολο
των διαφορετικών επωνυμιών καταστημάτων. Η πορεία συνεχίζεται ως Υπεύθυνη
Επικοινωνίας μετά την εξαγορά από την οικογένεια Μαρινόπουλος το 2012 έχοντας
την ευθύνη για τον στρατηγικό και τον τακτικό σχεδιασμό του τμήματος Marketing,
συμπεριλαμβανομένων των ενεργειών εταιρικού branding και rebranding, έρευνα
ανταγωνισμού, αξιολόγηση της αγοράς, και διαχείριση έργων. Διαχείριση
προϋπολογισμών Marketing από 2 έως 24 εκατομμύρια ευρώ.
Υπεύθυνη
Επικοινωνίας & Marketing (Αναφορά σε Marketing Director /
Διοικητικό Συμβούλιο) (06/2004 – 01/2017)
Πρόσθετος Ρόλος: Corporate
Website Executive (2011
– 01/2017)
Συντονισμός ενός εύρους
καινοτομιών, τόσο σε στρατηγικό όσο και σε τακτικό επίπεδο, για την
αντιμετώπιση της ύφεσης στην αγορά, αναβαθμίζοντας το brand σε εθνικό επίπεδο, με τη
βοήθεια 2 υφισταμένων.
Ανάπτυξη εμπορικής στρατηγικής προς εφαρμογή από τα Σούπερμαρκετ, proximity stores, και Hypermarkets σε όλη την Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένων και προγραμμάτων για σπόνσορες και διαφημίσεις.
Διαχείριση προϋπολογισμού ύψους έως 24 εκατομμύρια ευρώ και εφαρμογή διαφημιστικών στρατηγικών.
Δημιουργία του ετήσιου εμπορικού πλάνου, καθώς και συναντήσεις με τους υπεύθυνους προμηθειών, υπεύθυνους καταστημάτων και Διευθυντές. Το πλάνο αφορούσε προσδιορισμό εμπορικών στρατηγικών συμπεριλαμβανομένων εκπτωτικών κουπονιών σε εφημερίδες, ψηφιακών καμπανιών και καμπανιών με SMS, καθώς και media planning.
Συντονισμός προγραμμάτων πιστότητας υψηλού επιπέδου και συνεργασία με ηγετικές εταιρίες Unilever, Procter & Gamble και L’Oreal.
Σχεδιασμός καμπανιών marketing 360o που περιλαμβάνουν Ψηφιακά Μέσα και Μέσα Κινητής Τηλεφωνίας, Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, Τηλεόραση και Ραδιόφωνο, και Direct Mail για καμπάνιες ATL & BTL, καθώς και οργάνωση του μηχανισμού μέσω ενημερώσεων και διαδικασιών συλλογής ιδεών.
Ανάπτυξη της βραβευμένης καμπάνιας rebranding του εταιρικού προφίλ, μετά από την αποχώρηση της αλυσίδας Carrefour από την Ελλάδα, με τίτλο “Η Μεγάλη Επιστροφή”, καθώς και αναδιάταξη εταιρικής στρατηγικής για το κατάστημα Carrefour στον Γέρακα, που αποτέλεσε νέο εμπορικό μοντέλο και για τα υπόλοιπα καταστήματα της αλυσίδας.
Δημιουργία ενός εκτεταμένου δικτύου
από χορηγούς και διαχείριση του προγράμματος χρηματοδότησης της Εθνικής Ομάδας
Ποδοσφαίρου.
Στέλεχος Marketing & Επικοινωνίας /Τμήμα Marketing(03/2001 – 05/2004)
Ειδικά
επιλεγμένη από τα κεντρικά της Γαλλίας μετά από προαγωγή για την εφαρμογή
στρατηγικής marketing.
Μέλος
ελίτ ομάδας 8 ατόμων για την εφαρμογή της νέας εταιρικής ταυτότητας
(rebranding)τωνChampionΜαρινόπουλοςμετά
την συγχώνευση των Carrefourμε την αλυσίδα Μαρινόπουλος, καθώς
και το λανσάρισμα των Καταστημάτων 5΄Μαρινόπουλος, και λανσάρισμα των καινούριων
προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας εφαρμόζοντας στρατηγικές επικοινωνίας ATL & BTL.
Εμπλοκή
σε όλες τις φάσεις των καμπανιών marketing, συμπεριλαμβανομένων εσωτερικών
εκδηλώσεων παρουσίασης των καμπανιών λανσαρίσματος σε στελέχη, εκθέσεων franchise, πλάνων marketing πιστότητας
πελατών, direct mails, call centers, χορηγίες,
διαγωνισμούς με προϋπολογισμούς έως 2 εκ. ευρώ.
Εκπαίδευση:
Université
Paris XIII: MA, Banking, Finance & Risk Management (DESS) (2001)
MA,
Industrial & International Economics(2000)
BA,
Banking, Finance, Insurance / Industrial & International Economics(1999)
DEUG,
Economic and Social Administration(1996 – 1998)
Εκπαιδευτικά
προγράμματα Marketing εξειδικευμένα στην στρατηγική επικοινωνίας,
στην ανάπτυξη διαφημιστικών καμπανιών και στο σχεδιασμό μηχανισμών
που περικλείουν ψηφιακά μέσα και μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου